Dag 10 Porto - Marinhas 57 km 19 gr 320 hoogte m - Reisverslag uit Marinhas, Portugal van Ad Simons - WaarBenJij.nu Dag 10 Porto - Marinhas 57 km 19 gr 320 hoogte m - Reisverslag uit Marinhas, Portugal van Ad Simons - WaarBenJij.nu

Dag 10 Porto - Marinhas 57 km 19 gr 320 hoogte m

Blijf op de hoogte en volg Ad

11 Mei 2017 | Portugal, Marinhas

Vandaag niet zo' n spannende dag.
Vanmorgen vroeg eruit om op tijd te vertrekken, helaas dat werd hem niet. Het regende dat het goot voor het hotel leek het wel een klein riviertje.
3 kwartier gewacht tot de bui voorbij was en toen vertrokken.
Nog 2 keer moeten schuilen voor een flinke bui.
Voor de 3e bui geen schuilplaats gevonden, dus toen maar doorgefietst.
Dat hebben we geweten, het water kwam met bakken naar beneden gelukkig bij de herberg alles weer kunnen drogen, en een lekkere warme douch genomen. Deze avond hebbeb we (Angelique) zelf gekookt.
Viel niet mee zonder pannen.
Dus spaghetti gekookt in de magnetron, chorizo met knoflook in de combi, tomatensalde, stokbrood en een wijntje en wij hadden weer een lekker maaltje.
In de Albergue moesten we boven slapen, dus gisteren na het beneden douchen, met enkele pelgrims Ad naar boven getild.
Daar nog sterke verhalen uitgewisseld, en op tijd naar bed.
Slapen op een zaal met 22 man, heel veel snurken en ik was het niet.
Weltrusten.