Dag 12 en 13 Caminha-Nigran-Redondela - Reisverslag uit Redondela, Spanje van Ad Simons - WaarBenJij.nu Dag 12 en 13 Caminha-Nigran-Redondela - Reisverslag uit Redondela, Spanje van Ad Simons - WaarBenJij.nu

Dag 12 en 13 Caminha-Nigran-Redondela

Blijf op de hoogte en volg Ad

15 Mei 2017 | Spanje, Redondela

Dag 12 Caminha-Nigran 47 km 18 gr 665 h meters

Op tijd uit bed, half 8 afgesproken met de visser die ons over zou brengen ergens bij de ferry. Stipt half 8 was de visser daar bij een drijvend soort ponton, net boven water uitstekend, waar we zo op konden rijden. De rolstoel, handbikes, Ad het bootje in tillen was echt geen enkel probleem. Alleen wij met onze spullen paste in het bootje, de andere inmiddels 4 moesten wachten. Met een 80 pk Mercuria waren we binnen no time aan de overkant in Spanje. Met de nodige moeite weer uit het bootje gekomen. Daarna weer een super mooie route nu langs de Spaanse westkust, harde wind en langs een mooie branding zeker vanaf 50 meter hoogte. (Foto’s komen nog, lukt niet). Vandaag donker weer, veel wind en enkele buien, maar was voor ons weer een geslaagde dag. Lekker overnachten in een leuk hotelletje.

Dag 13 Nigran-Redondela 20 gr 38 km 450 h meters

Vandaag perfecte dag, korte broek geen regenpak vandaag, geen druppel gevallen. Vlekkeloze rit, vlot verlopen. Aangekomen in een prachtige Albergue midden in het centrum van een gezellig historisch uitziend stadje. De Albergue, een 16e eeuws gebouw met muren van meer dan een meter dik. Alles erop en eraan, slaapzalen, keuken en voor ons zelfs een aparte aangepaste kamer. Vannacht waarschijnlijk minder gesnurk.

• 15 Mei 2017 - 21:33

Ben:

Nu Ad en Angelique, dat zijn mooie verhalen, maar als jullie thuis zijn valt er zeker nog meer te vertellen!! Het is weer een reis met volop belevenissen!! Groet uit Tholen.

• 16 Mei 2017 - 08:02

Marinet:

Weer een mooi reisverslag leuk om te lezen nog even en je bent er .
    Vroetjes Cees en Marinet

• 16 Mei 2017 - 10:13

Marion:

Hoi hoi, Wat is het weer leuk om jullie verslagen te lezen. Inmiddels alweer in Spanje.. Hopelijk hebben jullie het laatste stukje alleen nog maar goed weer :))
    Groetjes van jullie buurtjes

• 17 Mei 2017 - 17:29

Gerda En Ad Nouwen:

Hallo Ad en Angelique fijn om te lezen dat alles goed gaat met jullie. Hopelijk blijft het weer een beetje beter. Lekker genieten nog. Hoe gaat het met de conditie want jullie hadden niet zo veel kunnen trainen. Groetjes van ons