Dag 2 en 3 Azambuja- Colega-Tomar. - Reisverslag uit Tomar, Portugal van Ad Simons - WaarBenJij.nu Dag 2 en 3 Azambuja- Colega-Tomar. - Reisverslag uit Tomar, Portugal van Ad Simons - WaarBenJij.nu

Dag 2 en 3 Azambuja- Colega-Tomar.

Blijf op de hoogte en volg Ad

04 Mei 2017 | Portugal, Tomar

Azambuja - Colega 67 km 30 gr. 7:00 vertrek bij de Bombeiros.
Eerst ontbijt bij de pasteleria, waar we net als gisterenavond geholpen werden door de vrouw van een van de Bombeirosse.
Een pasteleria is, bakkerij en kleine winkel, cafe en restaurant heel erg handig en lekker.
8:00 fietsen gelijk stonden we voor een spoorweg voetgangersbrug met trappen, 2 km omrijden.
Mooie route, wel veel onverhard, laatste kms erg los zand, we zagen eruit als de kolen.
Water en een doekje doet wonderen.
Zodoende een hostel gevonden die ons wilde hebben, beneden slapen, brandschoon, alles bij de hand.
Nu lekker een biertje op terras op het kerkplein.
Straks hapje eten en morgen weer verder.

Golega - Tomar 30 km 26 gr.
8:30 vertrek vanuit Tomar,
Korte rit gepland i.v.m reparatie schijfrem.
Routeboekje voorspelde pittige klimmen, maar viel best mee.
Liep voorspoedig, snel op bestemming.
Tomar is een vrij grote stad, waar we snel een fietsenmaker vonden.
Goeie fietsenmaker, was zo gefixt.
Opluchting, ook weer een voorrem.
Leuk hotel gevonden, maar morgen als het goed is, in een pelgrimsherberg overnachten, de 1e waar we beneden kunnen slapen.
Caminho gevoel begint te komen.

• 04 Mei 2017 - 21:43

Gerda En Ad Nouwen:

Hallo Ad en Angelique gelijk lekker warm van start. Gelukkig dat alles lekker verloopt. Hier beetje regen en af en toe zon. Weekend wordt wat beter. Goede reis nog. Groetjes van ons.

• 04 Mei 2017 - 22:11

Marinet Van De Par :

Leuk om te lezen .Wat een pech dietrappen en de rem . Maar alles is weer opgelost .nog heel veel plezier .

• 07 Mei 2017 - 19:25

Ben:

Jullie zijn weer goed bezig!! Succes!